Denne gang har vi interviewet en anden langvarig PayGate-kunde – Daniel fra Olympia Gym. Det er det ældste fitnesscenter i Fredericia. De henvendte sig til os med et behov for at indføre abonnementsbetalinger for deres fitnessmedlemskaber, og PayGate var den perfekte løsning til dette.

Vi fortsatte hurtigt, da onboarding-processen var hurtig og problemfri. Daniel beskrev det som:

*”Onboarding var godt guidet og let at forstå, selv uden særlige tekniske færdigheder.”*

Fra dette tidspunkt var Olympia Gym klar til nemt at modtage betalinger fra kunder og have et godt overblik over alle gennemførte transaktioner. Med tiden begyndte deres team at få brug for et par ting, der ville forbedre deres arbejde endnu mere, og de tøvede ikke med at kontakte os. Vi har naturligvis gjort deres ønsker til virkelighed, da kundetilfredshed er vores hovedmål.

“Jeg er meget imponeret over din gode kundeservice og din vilje til at implementere nye funktioner, som vi har bedt om.”

Kundeservice er en topprioritet for os, vores team er her for at hjælpe dig med at løse eventuelle problemer og diskutere dine behov. Vi ønsker at yde fremragende service for at forbedre kundeoplevelsen, og vi er glade for, at Olympia Gym er tilfredse.

Vi er også glade for at kunne sige, at denne sag beviser, at PayGate ikke kun er nyttig for NGO’er og fundraising, men også for andre virksomheder, der opkræver andre former for betalinger – for eksempel medlemskontingenter. Vi er åbne for enhver form for organisation, der føler, at PayGate kan hjælpe i deres daglige arbejde.