UlykkesPatientForeningen er en lidt anderledes PayGate-case, da vi ikke kun skulle integrere med Membercare, men gøre det på en måde, hvor nogle betalingsmetoder blev håndteret af PayGate, mens andre blev overladt til Membercare.

Hovedmålet var at give kunden mulighed for at tilbyde MobilePay Subscriptions som betalingsmetode til deres medlemmer. Men da vi gik videre med at oprette onboarding-formularer til dem, var vi nødt til at kombinere dette med deres eksisterende betalingsmetoder – QuickPay, Betalingsservice og Girokort. Alt imens den integrerede med Membercare, så PayGate ville sende medlemsoplysninger, abonnementsoplysninger og betalingshistorik til den.

Vi formåede ikke kun at skabe en ligetil og smukt fungerende Membercare-integration som oprindeligt planlagt, men så endda fordelen ved at lave nogle andre små justeringer i processen, som resulterede i mere automatiseret flow for kunden, hvor de ikke behøvede at gøre så meget manuel behandling som hidtil.

Og endelig lavede vi også en lignende onboarding-formular til deres telemarketingbureau, der arbejder med Adversus, hvilket gør det muligt at lave aftaler i PayGate direkte inde fra Adversus uden næsten noget manuelt arbejde.

Nu bruger klienten deres nye setup på en meget effektiv måde, hvor alle deres medlemmer er gemt både i PayGate og Membercare. Derudover behandles medlemmernes betalinger med QuickPay og MobilePay af PayGate, mens Betalingsservice og Girokort behandles af Membercare.

Der er reelt ingen grænser, når det kommer til, hvor fleksibel PayGate er for sine kunder, og vi er meget glade for resultatet af integrationen, som hjalp UlykkesPatientForeningen med at yde en bedre service til deres medlemmer.