Løbende support & Prioritets Support

Løbende support

Vi tilbyder løbende support på systemer udviklet af Rainbow Riders.

  • Support dækker:

    • Teknisk Support: Dette inkluderer hjælp med software- og hardwareproblemer, fejlfinding og løsning af tekniske problemer.

    • Vedligeholdelse og Opdateringer: Systemer og applikationer opdateres for at køre effektivt og sikkert.

    • Overvågning: Overvågning af IT-systemerne for at identificere og forebygge potentielle problemer og monitorere eventuel nede-tid.

    • Backup og Disaster Recovery: Sikring af data ved hjælp af regelmæssige backups og udarbejdelse af en disaster recovery-plan for at sikre data i tilfælde af et systemnedbrud eller andre kritiske hændelser.

    • Brugersupport og Uddannelse: Hjælp og vejledning til brugerne for at sikre, at de kan anvende IT-systemerne effektivt. Dette kan også inkludere uddannelse og træning af medarbejdere.

    • Rådgivning og Strategisk Planlægning: Rådgivning om IT-strategi, herunder planlægning og implementering af nye teknologier eller systemer.

    • Tilgængelighed og Responsivitet: Opgaver igangsættes indenfor 48 timer på hverdage.

Timeforbrug på opgaver stillet af kunden er ikke inkluderet i nedenstående pris. Nedenstående pris dækker udelukkende supportaftalen, som sikrer hurtig respons og at vi har de fornødne ressourcer og viden om løsningen tilgængeligt.

Prisen for Løbende support er 2.000 kr. pr. md., som betales for 3 md. ad gangen.

Priserne er ekskl. moms.

Aftalen kan opsiges med 1 md. varsel.

Prioritets Support

Til udvalgte kunder, kan vi tilbyde Prioritets Support (PS).

  • Opgaver, for kunder med PS, bliver prioriteret over andre opgaver.

  • Denne type support er med til at arbejde på forretningskritiske systemer prioriteres og systemerne vil derved opnå en højere oppe-tid.

Timeforbrug på opgaver stillet af kunden er ikke inkluderet i nedenstående pris. Nedenstående pris dækker udelukkende supportaftalen, som sikrer hurtig respons og at vi har de fornødne ressourcer og viden om løsningen tilgængeligt.

Prisen for Prioritets Support er 5.000 kr. pr. md., som betales for 3 md. ad gangen.

Priserne er ekskl. moms.

Aftalen kan opsiges med 1 md. varsel.